Vogelrevalidatiecentrum Zundert

VRC Zundert bestaat al sinds 1980 en is ontstaan uit een particulier initiatief van oprichter Charles Brosens. Inmiddels is VRC Zundert een stichting waar jaarlijks door vele vrijwilligers samen met een handjevol vaste medewerkers ruim 7.000 inheemse vogels en zoogdieren opgevangen worden die in de problemen zijn gekomen. Hoofddoelstelling is de opgevangen dieren zo snel mogelijk te revalideren en weer vrij te laten in hun natuurlijke leefomgeving in Nederland. In Natuureducatiecentrum “De Luitert” en in de natuurtuin zijn diverse educatieve elementen ontwikkeld over natuur in de eigen leefomgeving. Ook zijn er workshops, lezingen en excursies.

En je kunt er ook terecht voor een lekker bakje koffie.

Openingstijden

• Bezoek ons centrum op woensdagmiddag tussen 13:00 -16:00 of op zaterdag en zondag tussen 10:00-16:00

In de zomervakantie (1 juli t/m 2 september) zijn we extra geopend op donderdagmiddag en vrijdagmiddag tussen 13:00 en 16:00

Prijzen